מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

עגילי בננה משובצים יהלומים דגם V לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 12,612 ₪ מחיר
8,828 ₪
עגילי יהלומים רוסלנה עיצובי תיק תק

עגילי זהב 14K משובצים יהלומים לפרטים נוספים

  מחיר רגיל: 3,484 ₪ מחיר
2,264 ₪
עגילי יהלומים קשרי אהבה עיצובי תיק תק
הוסף לסל

תקנון שימוש ורכישה באתר-www.tictac-jewelry.com



מטעמי נוחות נוקט התקנון בלשון זכר, אולם כל הנאמר בו מתייחס לכל המגדרים באופן שווה ושוויוני.

1. אתר של חברת תיק תק אילת בע"מ (להלן "האתר") מופעל ומנוהל ע"י חנות תיק תק אילת בע"מ (להלן "החנות"). האתר והחנות מהווים אומנם גוף אחד אולם השוני ביניהם הינו ביחס למבצעים, מכירה, מחירים וכיו"ב.
2. האתר הוא אתר אינטרנטי המשמש כקטלוג וחנות וירטואלית. השימוש באתר על תכניו והשירותים הניתנים בו, מוצעים לך בכפוף לקבלתך את כל התנאים הכלולים בתקנון זה.
3. הגלישה באתר ו/או קבלת שירותיו, ייחשבו להסכמה מצדך לתנאים אלה, כמו גם לקבלת דיוור פרסומי אלא אם ביקשת אחרת מפורשות. אנא קרא את הפרטים המפורטים להלן בקפידה, שכן הם מהווים הסכם מחייב בינך לבין הבעלים והמפעילה של האתר.
4. הנהלת האתר רשאית לעדכן תקנון זה מעת לעת. 
5. בכל מקרה בו תתגלה סתירה בין האמור בתקנון זה ובין האמור באתר בדף מוצר, פרסום או כל מקור אחר הנוגע לתכנים באתר, יחויבו הוראות תקנון זה.
6. השימוש באתר ורכישה בו מותרים לכל מי שמלאו לו 18 שנים. שימוש באתר מהווה הסכמה כי הנך מעל גיל 18 שנים. השימוש והרכישה מותנים בהרשמה ומסירת פרטים אישיים מלאים נכונים ומדויקים. מסירת פרטים כוזבים כדי לקנות דרך האתר או הטלפון הינה פלילית, ומשתמש זה יהיה אחראי לכל נזק שיגרם בגינו לאתר עקב כך.

7. אחריות על מוצרים
7.1 אחריות שעונים:
7.1.1 כל האחריות לשעונים הנמכרים באתר חלה על היבואנים, תחת הסייגים הבאים:

7.1.2 תיק תק בע"מ מצהירה בזאת כי היא מספקת שעונים מיבואנים רשמיים ומיבואנים מקבילים. במקרה של יבואן רשמי האחריות הינה במעבדות השירות של היבואן הרשמי בלבד. במקרה של שעון שמקורו מיבוא מקביל האחריות למתן השירות הינה של תיק תק אילת בע"מ.
7.1.3 האחריות בשעונים לא כוללת: חלקים חיצוניים כמו שבר / סדק / שריטה בזכוכית ( גם בזכוכיות ספיר קריסטל ), כתר (כולל יציאת הכתר מהשעון וניתוקו), צמיד או רצועה כולל שבר חוליות (כולל חוליות קרמיות), ירידת ציפוי משעונים מוזהבים, קרע ברצועה או ירידת צבע מהרצועה, שבר אבזם נעילה.
7.1.4 יש לנהוג בשעון על פי הוראות היצרן הרשמיות.
7.2 אחריות תכשיטים:
7.2.1 כל האחריות על התכשיטים הנמכרים באתר חלה על החנות. תיקונים יתבצעו במעבדת הצורפות של החנות, למעט מקרים פרטניים לשיקול דעת מפעיל האתר.

7.2.2 האחריות הינה על דרגת טוהר ופגם בייצור בלבד.
7.2.3 האחריות אינה כוללת: כל נזק חיצוני, קרע, מעיכה, שבר, שינוי בגוון או טקסטורה, עקב חשיפה לחומרים מעוררי ראקציה כימית למיניהם, שימוש לא נאות או תוצאת התעסקות של הלקוח או מי מטעמו עם הפריט בניסיון לתקנו או לשנות בו דבר מה.
7.2.4 אין אחריות על שיבוץ זרקון, יהלום או אבן אחרת. 

8. אחריות כללי
יש לנהוג בתכשיטים ו/או בשעונים על פי הוראות היצרן הרשמיות והנך מאשר כי ברכישה של מוצר כזה ו/או אחר באתר הנך קיבלת בפועל את הוראות היצרן והנך יודע להתנהג ולפעול על פיהם ובאם לא קיבלת את הוראות היצרן עלייך להודיע תוך 24 שעות על כך למייל האתר.

9. הצהרת איכות ובקרה
9.1 כל תכשיטי היהלומים הנמכרים באתר עד גודל אבן של 0.30 קרט, כוללים תיעוד של מתעד יהלומים מוסמך מטעם החנות. אבנים בגודל 0.30 קרט ומעלה, כוללים תעודת אחריות של מכון גמולוגי בלתי תלוי. במקרה של תכשיט מעורב באבנים מגדלים שונים, יצורף לתכשיט תיעוד של האתר המסכם ומתאר את תכונות כל האבנים  בתכשיט ובנוסף תצורף עבור כל אבן מעל 0.30 קרט תעודה של מכון גמולוגי רשמי בלתי תלוי.

9.2 שיבוצי יהלומים נבדקים בקפידה ובאופן פרטני עבור כל פריט טרם שליחתו ללקוח. באם נתקלתם ביהלום רופף בעת קבלת הפריט, נא פנו מידית לשירות הלקוחות והדבר יתוקן בעדיפות גבוהה ללא חיוב .
9.3 מובהר כי כל יהלום מכל סוג מין וגודל שנפל לאחר הרכישה, שיבוץ יהלום חליפי יהיה במחיר רגיל.

10. הנחיות והמלצות שימוש בתכשיטים ופרטים הנמכרים באתר
10.1 לקוחות האתר מוזמנים להתייעץ עם שירות הלקוחות שלנו באשר להתאמת התכשיט לתנאי השימוש ההולמים את צרכיהם. תכשיטים המיועדים לשימוש יום יומי עשויים להיות שונים מאלה המיועדים לשימוש באירועים מיוחדים בלבד, מאחר ותכשיטים רבים היום מיוצרים בטכנולוגיה של מזעור משקל להבטחת מחיר קנייה משתלם ללקוח. עובדה זו גורמת לכך שרבים מהם חלולים/ מיוצרים מפח זהב דק ולכן אינם הולמים שימוש בתנאים בהם עלול להיות מופעל עליהם לחץ או טלטול רב.

10.2 באופן גורף, על מנת לשמר את התכשיט במצבו המיטבי ולמנוע נזקים, מומלץ לא לישון עם תכשיטים, לא לענוד בעת פעילות ספורטיבית או עבודות מאומצות. כמו גם מומלץ  לא להיכנס עם תכשיטי זהב למי ים או לבריכות גופרית הגורמות להשחרתו. מומלץ לא להתקלח עם תכשיטים ולעשות בהם שימוש מקביל לקרמים ותמרוקים אחרים, מאחר והדטרגנטים המצויים בסבונים ובתמרוקים רבים עלולים להצטבר ולגרום לאלרגיות ולאובדן הברק הטבעי של חומר הגלם, לעיתים אף לתגובה כימית העלולה להעכיר או לשנות את צבע הזהב או הטקסטורה שלו. אין הדבר מעיד על איכות חומר הגלם כי אם על שימוש לא הולם.
10.3 טבעות משובצות זרקונים משובצות בעת יציקת התכשיט ולא בשיטת שיבוץ פרטנית הקיימת בשיבוץ יהלומים - אנו מיידעים בזאת את הלקוחות שנפילת זרקונים מתכשיטים הינה שכיחה  והלקוח מאשר בזאת באישור תקנון זה כי קרא והבין זאת ואין לו לבוא בטענות במקרה זה .
10.4 צמידי טניס מועדים לקריעה בגלל החיבורים העדינים בין החוליות, ביחוד במשקלים שמתחת ל 12 גר' לצמיד. עקב כך יש לענוד אותם בעדינות ובעת הימנעות מפעילות אינטנסיבית העלולה לגרום לקריעה וניתוק החוליות.
10.5 מובהר כי האמור לעיל ובפרק זה הינו בגדר המלצה שאינה רשימה סגורה ולכן לא יהיה כל טענות ללקוח בעניין הנדון ו/או בעניין ההמלצות כאמור לעיל ואין האתר ו/או המפעיל אחראי בגינו.

11. אופן התשלום ואספקת המוצרים
11.1 התשלום מתבצע באמצעות כרטיסי אשראי פייפאל או העברה בנקאית כאשר קיימת גם אפשרות לקניה בתשלומים. פרטי כרטיס האשראי מועברים כשהם מוצפנים באמצעות שרת מאובטח. החברה מתחייבת לדאוג לאספקת מוצר אך ורק לאחר אישור חברת כרטיסי האשראי, קרי אך ורק לאחר התשלום ובמידה והעסקה בוצעה לפי כל הקריטריונים המוזכרים בתקנון זה.

11.2 זמן אספקת המוצרים הוא : בדואר שליחים (בתוספת תשלום ) הינו כ 3 ימי עסקים, אולם האתר אינו אחראי לעיכובים הנגרמים בדואר מעת לעת, בדואר רשום כ 3-10 ימי עסקים , יצוין עם זאת כי לרוב כל עסקה שהתשלום והטיפול בה בוצע עד השעה 14:00 מגיעה בדרך כלל תוך 1-3 ימי עסקים לכתובת שצוינה.( למעט דואר נע וישובים קטנים ומרוחקים).
11.3 כל המוצרים המוצגים באתר ( "למעט ייצור בהתאמה אישית " ולמעט מוצרים שלצידם מצוין אחרת ) מצויים במלאי. צוות האתר עורך מעקב קבוע אחר המלאי, מוצר שאיננו במלאי יצוין בסמוך אליו כי אינו במלאי או "צור קשר" עם החנות. אם המוצר אינו במלאי עקב נסיבות חריגות ( למשל מספר הזמנות גדול וחריג שנקלטו בזמן קצר באופן חריג ) , אזי תימסר ללקוח הודעה ויאופשר לו לבחור מוצר חליפי או לבטל את העסקה ולקבל את כספו חזרה. במקרה זה הלקוח לא יוכל לתבוע פיצוי כלשהו ואין כל טענה בדבר הסתכמות.
11.4 מפעילת האתר לא תהא אחראית ולא תישא בכל היזק ישיר ככל שיהיה , עקיף, או תוצאתי שיגרמו למשתמש ו / או לצד שלישי כתוצאה  משימוש או או מרכישה באמצעות האתר, שלא עפ"י התקנון , ותהא עילת תביעה אשר תהא, לרבות כל ההפסדים  הכנסה  ו / או  מניעת רווח אשר שיגרמו מכל סיבה שהיא ומקרה שהוא.
11.5 מאחר ותכשיטים מיוצרים בטכנולוגיות יציקה בגומיות, שעוות עם אחוזי התכווצות גמישים ועוברים תהליכי גימור המותאמים למצב היציקה ייתכנו שינויים ופערים במשקל הפריט בין המתואר באתר לפריט המסופק ללקוח. יוסכם בזאת כי פער של עד 5% במשקל הזהב ופער של עד 3% במשקל היהלומים לכל כיוון תוספת או גריעה ייחשב לא מהותי. יחד עם זאת הלקוח יוכל לבטל עסקה במקרה כזה אך יחויב בעלות המשלוח בלבד לכל כיוון
11.6 אין אפשרות החלפה של מוצרי מתנה שנותן האתר ללקוחותיו.
11.7 חישוב ימי האספקה ייעשה לפי ימי עסקים בלבד – חישוב זה אינו כולל סופי שבוע, חגים, ימי שבתון או ימי שביתה ו/או עיצומים ו/או עיכובים הנגרמים עקב כוח עליון שאינם ניתנים לצפייה על ידי האתר.
11.7 בעת תיאום האספקה, תתבקש נוכחותך במקום ובמועד האספקה וכן הצגת תעודת זהות שלך ו/או חתימתך על גבי שובר כרטיס האשראי . קיום דרישה זו מהווה תנאי למסירת המוצר.
11.8 לאחר אספקת המוצר בפועל, הנך נדרש לוודא תוך 24 שעות כי המוצר הינו אותו מוצר שהזמנת לרבות איכותו ו/או שלמותו ו/או תקינותו וכן קבלת הוראת יצרן ו/או הפעלה, היה ואחד מהם לא יהיה לשביעות רצונך הינך נדרש כתנאי מהותי לפנות ו/או לייצור קשר עם האתר באופן מידי  ו/או כאמור לכל היותר תוך 24 שעות במייל האתר,  ולהודיעה על בעיה זו תוך צרוף תמונה עדכנית של המוצר כפי שהתקבל על ידך. היה ולא תעשה כן לא יהיה כל טענה ולא תשמע כזו בעניין בהתאם לאמור בסעיף זה.
11.9 מחירי המוצרים באתר כוללים מע"מ. כל הרכישות באתר יחויבו במע"מ באופן גורף כולל עסקאות מתחת ל-200$ גם אם אושר על יד האתר איסוף עצמי בחנות בעיר אילת. המחירים באתר נהנים מהנחות מיוחדות בגין רכישה מקוונת באתר ולכן במוצרים הנמכרים ללא מעמ באילת בחנות הפיזית, המחיר לא יהיה נמוך ב 17% בהכרח מהמחיר כולל מעמ המופיע באתר.
11.10 מדיניות האתר קובעת כי כל הרכישות יתבצעו במשלוח על פי הכתובת בהגדרת הלקוח במעמד התשלום. לא יתאפשר איסוף עצמי. במקרים חריגים ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות.
11.11 מובהר כי בין האמור בסעיף זה לבין האמור באתר לצד המוצר הספציפי אותו רכשת לרבות ימי אספקה פריסת תשלומים חישוב הריבית וכיו"ב , האמור לצד המוצר באתר גובר על הוראה זו.

12. ביטול עסקה
12.1 ביטול רכישה על ידי קונה יהיה בכפוף לאמור בסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן,   התשמ"א 1981.
12.2 ביטול רכישה על ידי קונה הזכאי לבטל את העסקה על פי האמור לעיל בכפוף לתנאים שלהלן:

12.2.1 הקונה יודיע לחברה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר על רצונו לבטל את העסקה באמצעות טלפון או פקס או דואר אלקטרוני.
12.2.2 הקונה יחזיר את המוצר שקיבל באריזתו המקורית לחנות בתוך 5 ימים מיום הודעתו, כשהמוצר והאריזה שלמים וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם כלשהם במצבם כפי שקיבל אותם, והתווית ו/או המדבקה, באם קיימות, לא הוסרו.
12.2.3 שעון שנרכש מהאתר ונענד ו/או שרצועתו קוצרה ו/או שחוליות הוסרו מרצועת השעון ו/או שנעשה בו שימוש כלשהו לדעתו של מפעיל האתר לא יתקבל וייחשב כמוצר פגום.
12.2.4 תכשיט שהוזמן במיוחד לפי מפרט או מידה מיוחדים לא יתקבל בחזרה.
12.2.5 תכשיט המשובץ יהלום חייב יהיה לעבור בדיקה גמולוגית טרם שתאושר החזרתו, בדיקה זו עשויה לארוך 14 ימים בתוספת תשלום בדיקה של המכון לרבות עלות שליח ואיסוף.

13. הגנת הפרטיות ושימוש במידע
13.1 האתר מכבד את פרטיותם של הגולשים באתרו ורואה בשמירה על פרטיות זו ערך רב. להלן, תוכלו למצוא את מדיניות הפרטיות של אתרנו, תוך פירוט המידע הנאסף על ידנו אודות הגולשים וכיצד אנו משתמשים בו ושומרים אותו ואילו אפשרויות יש לגולשים להגן על פרטיותם בקשר לכך.

13.2 בעת ההרשמה לאתר ובעת ביצוע עסקאות באתר אתם נדרשים למסור פרטים אישיים. פרטים אלה, וכן מידע נוסף שאיננו אישי שיצטבר אודות הגולשים, יישמר במאגר המידע של האתר. במידה ואינכם מעוניינים שמידע מסוים יישמר אודותיכם הנכם מתבקשים שלא למסור פרטים אישיים ו/או לא לעשות שימוש בשירותי האתר.
13.3 כמו כן, הנכם רשאים בכל עת לפנות לאתר ולבקש כי פרטיכם יימחקו מהמאגר. האתר לא יעביר מידע זה לצדדים שלישיים, ללא הסכמת המוסר, אלא בהתאם להוראות הדין ו/או במענה לכל צו שיפוטי.
13.4 במידה ואישרת זאת, האתר יהיה רשאי לפנות אליך, בין באמצעות דוא"ל ובין באמצעים אחרים, ולהציע לך חומר פרסומי אודות מוצרים ו/או שירותים ו/או מבצעים ו/או פעילויות של האתר או שותפיו העסקיים וכל מידע אחר בו סבור האתר כי המשתמש ימצא בו עניין מכוח השימוש באתר. בידי המשתמש הברירה, בכל עת, להיגרע מרשימת התפוצה לה נשלחות הודעות אלה ע"י מילוי אחר ההוראות הנלוות לכל ההודעות שישלחו.
13.5 בנוסף, האתר שומר לעצמו את הזכות לעשות שימוש במידע שנאסף לצורך פיקוח, בקרה, עדכון, שיפור, הפקת מסקנות ולצרכים סטטיסטיים. ייתכן ובנסיבות מסוימות ישתמש האתר ב"עוגיות" (Cookies), שהינם קבצים קטנים הנשלחים למחשבך. אמצעים אלה נדרשים לצורך תפעולו השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות ולצורכי אבטחת מידע. לתשומת לבך, במידה ואינך מעוניין בקבלת "עוגיות" או במידה ואינך מעוניין כי האתר יאסוף מידע אודותיך, באפשרותך לשנות את הגדרת דפדפן האינטרנט בו הנך משתמש או לחלופין להפסיק לעשות שימוש באתר.
13.6 האתר נוקט באמצעים שונים לשמור על חשאיות המידע המאוחסן אצלו ועל פרטיותם של המשתמשים. עם זאת, האתר אינו יכול להבטיח הגנה הרמטית ומוחלטת וכי המידע לא ייחשף על ידי פעולה זדונית או מכוונת נגד האתר. במידה ואינכם מעוניינים כי מידע אודותיכם ו/או אודות השימוש שלכם באתר יישמר, הנכם מתבקשים שלא לעשות שימוש באתר.

14. קניין רוחני
14.1 זכויות היוצרים ויתר זכויות הקניין הרוחני באתר זה ובתכנים הכלולים בו, לרבות בטקסטים, בעיצוב האתר, בעימודו, בגרפיקה, בצילומים, באיורים, בלוגו האתר, בשם האתר, בדומיין שלו, במידע הטכנולוגי הדרוש להפעלתו, ביישומים, קודי המחשב ו/או כל חומר אחר הכלול בו שייכות לאתר בלבד.

14.2 אין לעשות כל שימוש בתכנים אלה, לרבות בשם האתר, מבלי לקבל לכך רישיון מפורש בכתב מאת האתר. אין להעתיק, לשחזר, לפרסם, להפיץ, לבצע בפומבי, לשדר, למכור, או להעמיד לרשות הציבור או להציג כל חלק מאתר זה לרבות בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה ללא הסכמתו הכתובה מראש של האתר.
14.3 התמונות המוצגות באתר הינן לצורך המחשה בלבד. במקרה שבו קיים הבדל בין פרטי המוצר בכתב לתמונה המתפרסמת באתר (לדוגמה – לגבי צבע המוצר), הנתונים בכתב הם המחייבים.

15. יצירת קשר 
15.1 במידה ותתעורר כל שאלה בנוגע לתקנון זה או בכל נושא אחר, צוות האתר ישמח לעמוד לרשותכם.

15.2 תוכלו ליצור עמנו קשר בשלל האמור בתקנון זה הן באמצעות פנייה בכתב דרך העמוד "צור קשר" ,ו/או בפקס 08-6374434 ו/או שרות לקוחות 08-6370079 ו/או מייל tictac@012.net.il
15.3 מובהר כי פנייה תתקבל ו/או תיבדק במידה ונשלח לשניים או יותר מהדרכים בסעיף לעיל ועלייך ההוכחה כי פעלת כנדרש.

16. שונות
16.1 עדכוני מחירים ותאורי מוצרים מתבצעים כל העת. שינוים אלה מצריכים עבודה מאומצת מול ממשק הניהול במחשב. היה ונפלה טעות אנוש, טעות בהקלדה ו / או השמטת ספרה, החברה לא מתחייבת לספק מוצר/ים אלה. החברה מצהירה ומתחייבת שטעויות מסוג זה יכולות להיעשות אך ורק, בתום לב, ויש לראות בהן טעויות אנוש. היה ויש ספק לגבי מוצר / מחיר מסוים, אם מצאת טעות כזו או אחרת, יש לפנות מיד למחלקת שירות הלקוחות.

16.2 מובהר כי כל טעות שתתגלה לאחר רכישה המוצר תהא לאתר ו/או למפעיל הרשות לבצע ביטול עסקה באופן מידי , כאשר לאחר מכן יושב ו/או יזוכה כרטיס ו/או אמצעי התשלום בו נרכש המוצר ולא תאה ללקוח כל טענה בעניין.
16.3 במקרה של מחלוקת הנוגעת לרכישת מוצר באתר, על כל הכרוך והנובע מכך, יהיה מקום השיפוט הבלעדי בבתי המשפט בעיר אילת בלבד.
16.4 החנות רשאית למנוע השתתפות ורכישה באתר מכל משתמש, מכל טעם ובלי כל חובה לנמק את סירובה ואף אינה חייבת להודיעך על סירובה זה.
16.5 האתר יהיה רשאי לשנות בכל עת את תנאי השימוש ללא הודעה מראש.
16.6 האתר יהיה רשאי להעביר את האתר לכל כתובת אחרת, לשנות את שמו או להפסיק את פעילותו בכל עת.
16.7 מבלי לגרוע מהאמור בתנאי השימוש, המשתמש מסכים בזאת, כי תקופת ההתיישנות לגבי כל תביעה ו/או דרישה כנגד האתר ו/או בעליו, תוגבל לתקופה של 6 חודשים והצדדים רואים בכך כהסכם לתקופת ההתיישנות כמשמעו בסעיף בחוק ההתיישנות, תשי"ח-1958.
16.8 הימצאותם של קישורים "לינקים" לעמודי תוכן אחרים אינם מהווים ערובה לתכנים בעמוד תוכן אלה מבחינת מהימנותם, או כל בחינה אחרת.
16.9 תקנון זה נכתב בתור גילוי נאות ולא חלילה מתוך שיש חשד כלשהוא לגבי כל אדם שהוא.
16.10בעלי האתר תיק תק אילת בע"מ – ח.פ. 512612177.

.